Primitive Sound

– PROJET –

Primitive Sound est un script Python pour Maya capable de générer en temps réel différentes primitives et matériaux paramétrables. Après avoir importer une musique et sélectionné un certain nombre de vertex, le script déformera l’enveloppe des objets selon l’axe choisi (X, Y, Z ou selon la normale).

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Primitive Sound is a group project developped by Andgel André, Clément Ducarteron et Gaël Labousse during the course of a semestrial project done in python language with Maya.
To this day, Primitive Sound can generate, in real time, different Polygon primitives and materials that can be customized. After importing a music and selecting different vertices, the script will deform the shape according to the sound and can allow you to choose in which axes you would like to move them.

– CRÉDITS –

Primitive Sound V 1.0.0
Script Python pour Maya
2’02” – 1920 * 1080 px – mp4

Réalisation : Andgel ANDREClément DUCARTERON  & Gaël LABOUSSE
Musique: Robert Lippok, Whitesuperstructure
Based on a script by freddy CLEMENT
Logiciels: Maya, AfterFX

– ANNEXES –

Articles_PrimitiveSoundScript et interface

Primitive Sound V 0.1.0

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